GasztroÉtteremBisztró
Utolsó frissítés: 2013-09-18 Még nem partner - Hogy lehetsz Faninfo Partner?

No.1 Bisztró

Étterem, Bisztró art déco

'Stílus és harmónia Az art deco stílusban megálmodott No.1. Bisztró minden bizonnyal új színfoltot fog jelenteni Debrecen belvárosában. A Piac és Zamenhof utcák sarkán, a volt Saxophone Klub helyén, másik két üzlethelyiséggel összenyitva július 21-én egy vadonatúj, tágas, minden igényt kielégítő étterem nyitja meg kapuit. A belsőépítészeti szempontból art deco stílusjegyeket hordozó bisztróban többek közt egy Debrecenben egyedülálló látványkonyha is helyet kap. Az ételek egy része teljes egészében itt készül majd, számos fogásnak pedig a befejező, tálaló fázisa történik meg itt, a vendégek szeme előtt – így az ízélményt a látvány és illat egyedülálló harmóniája előzi majd meg. A bisztróban helyet kap még egy 50-60 fő befogadására alkalmas különterem is, melynek belseje az étterem enteriőrjével ellentétben klasszikusabb kialakítású lesz. A stílusos belsőhöz hangulatos külső tér párosul: a bisztrót a Piac utcán egy hatalmas, 225m2-es teraszhelyiség fogja kiegészíteni, ami kellemes nyáresti vacsorák, családi ebédek, vagy akár baráti borozgatások kitűnő színtere lehet.

Minőség és választék, megfizethető áron A hétköznapokon már reggel 7-kor nyitó étterem bőséges reggeli kínálattal várja majd vendégeit: a klasszikus fogásokon túl különlegességek is helyet kapnak majd a reggeli étlapon. Délben a már megszokott, kibővített, bőséges és tetszés szerint kombinálható menüválasztékkal állunk majd az ebédelni vágyók szolgálatára. A No.1. bisztrókonyhát fog képviselni, ami azt jelenti, hogy bár az étlapon egyszerre kevesebb fogás szerepel, ezek azonban mind idényjellegű, friss alapanyagokból készülnek, és a kínálat havi rendszerességgel megújul. Az étlap kialakításánál nagy gondot fordítunk arra, hogy a lehető legszélesebb kör igényeit kielégítsük: a magyarostól a fúziós konyháig a választék igen változatos lesz. A bisztróban helyet kap majd egy hatalmas borpolc is, ahol közel 400 féle borból és különleges pálinkákból lehet választani. Vezetőség Albert István – az üzemeltető 'Közel húsz éve foglalkozom vendéglátással: a szakmát felszolgálóként kezdtem. Két évig protokollpincérként dolgoztam Budapesten, majd néhány évig más területen tevékenykedtem. 2000 májusában visszatértem eredeti szakmámhoz: az akkor nyíló Calico Jack Pub üzletvezetője lettem, ahol nyolc évet töltöttem el. A következő egy évben Hajdúszoboszlón egy szállodát igazgattam, majd úgy döntöttem, saját vállalkozásba kezdek: üzlettársammal, Breitenbach Rezső mesterszakáccsal 2009. májusától 2011. májusáig üzemeltettük a debreceni Fandango Éttermet, ekkor azonban úgy döntöttünk, hogy valami újat és jobbat szeretnénk: ennek a döntésnek az eredménye a hamarosan nyíló No.1. Bisztró.' Breitenbach Rezső – a konyhafőnök 'Évek óta sikerrel indulok különböző szakácsversenyeken, így többek közt már világbajnok és olimpikon ezüstérmes szakács címekkel büszkélkedhetem. Évekig vezettem a Blaháné utcai reform étterem konyháját, ami akkoriban különleges, új stílust képviselt Debrecenben. 2002-ben a Calico Jack Pub-ban szakácsként kezdtem el dolgozni. Itt 2 évet töltöttem el, és 2004-ben a hajdúszoboszlói Nelson Pub konyhafőnöke lettem. Három év után a négycsillagos Hotel Aurum séfjeként kezdtem dolgozni, ahol egy évet töltöttem el. 2009 májusától a Fandango Étteremet üzlettársként és konyhafőnökként működtettem, majd Albert István kollégámmal nagy elhatározásra jutottunk: 2011 nyarán Debrecen belvárosában egy új, impozáns, úgynevezett bisztró konyhával működő éttermet nyitunk.'
Kerthelység/terasz
Rendezvényszervezés
Zártkörű rendezvények
Terembérlés
Egy éttermi rész, kiülős terasz, különterem
Parkolás
Ételek
Konyha típus:
nemzetközi
SZŰZPECSENYE BÉCSI BUNDÁBAN, KECSKESAJTOS FRISS SALÁTÁVAL, SZALMABURGONYÁVAL2460 Ft