SzabadidőStrandSportpályaKempingStrandröplabdaTollaslabdaStreetball
Utolsó frissítés: 2014-06-10 Még nem partner - Hogy lehetsz Faninfo Partner?

Sport Beach

Strand, Sportpálya, Kemping, Strandröplabda, Tollaslabda, Streetball
Magyarország első Öko szemléletű strandja. Cégünk egyik kiemelt törekvése a társadalmi felelősségvállalás, melynek egyik legfontosabb pontja a Sport Beach ökoszemléletű kialakítása. Ennek keretében: ÚJDONSÁG! Csökkentse rendezvénye CO2 kibocsátását! A Klímacsúcson elfogadott paraméterek szerint kiszámoljuk a rendezvény széndioxid kibocsátását, melyet segítségünkkel megválthat – erről a hivatalos igazolást bocsátanak ki a hivatalos szervek! Részletek ajánlatunkban és Zöld Bál-Na programunk keretében! Szelektív hulladékgyűjtést valósítunk meg, valamint minden szelektív sziget mellé palackprést helyeztünk el a pet palackok és italdobozok térfogatának csökkentése érdekében, megújuló (szél- és nap) energiával állítjuk elő az éjszakai területvilágításhoz szükséges áramot és a zuhanyzáshoz szükséges meleg vizet. Lebomló – kőolajszármazékoktól mentes – tisztítószereket és kézmosószappant alkalmazunk és biztosítunk vendégeinknek. Kizárólag újrafelhasznált papírt használunk irodai célokra és reklámanyagaink nyomtatásához. A fenntartható jövővel kapcsolatos programokat, előadásokat, bemutatókat, játékokat, vetélkedőket, játszóházat szervezünk. 2012-ben ötödik alkalommal rendeztük meg az Országos Öko Expo és Bio Fesztiválrendezvényünket, mely a nyári idény nyitóeseménye. Különleges akciónk keretében 2009-ben több, létminimum alatt élő nagycsaládot juttattunk üdülési lehetőséghez PET palackért. Ellenőrzött bio élelmiszereket kínálunk Szálka Büfé nevű saját üzemeltetésű vendéglátóegységünkben. Füstmentes szigetet” különítettünk el (kijelölt nem dohányzó helyszín). Gyermekeknek játszóteret hoztunk létre – természetes anyagból készült játékokkal. Az ökoszemlélet teljes körű kialakítása több lépcsőben, idényről-idényre történik, így folyamatos innováció tapasztalható e területen.
Elérhetőségek
Faház, sátorhely, lakókocsi bérelhető
Egyéb lehetőségek
  • Wifi
  • Zártkörű rendezvények, Sportpályák, Bio Étterem, Játszótér, Vízi aerobic, Masszázs, Vízi bicikli, Vízi aerobic, Zumba, Sóhomokozó, sópihenő, Lélekharmónia szoba, Strandfocipálya, Strandröplabdapálya, Vízi fejelőpálya, Minitenisz, Petanque